CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 3, 2010

berserah padaNya

pe na jd p0n tataw..
serab0t gile pale aku..
mate da sembab je..
dr smlm ta td0..
study p0n sket² je..
es0k de 2 midterm lak..

dr smlm gak saket tengkuk ta hilang ag..
hp plak tbe² uat hal ta b0le on..
anta repair 3 4 ari br siap..

family vs bf ???
aku tataw cne na uat..
knp sume neh yg harus aku lalui..
aku penat sgt duhh..

aku ta b0le hilang bf aku..
sumpaa, aku syg sgt kt laki aku yg s0wg neh..
ta b0le hidup tanpa dye..
ta mampu klu dye ta de dlm life aku..
dye bt0l² penting dlm ahidup aku..
knp jd cm neh ???

apekah ujian yg Kau turunkn utk aku neh ??
knp smpai jd cm neh ??
aku ta mampu b'tahan..
jgn laa Kau rmpas dye dr aku..
sumpaa, aku t'lalu sygkn dye..
sumpaa, aku ta snggup hilng dye..

aku m0h0n padaMU..
kuatkn hati aku..
cekalkn hati aku..
hanya padaMu aku b'serah..

2 comments:

:: Lya Zara :: said...

uik...awk??
wut happen???
taktahu pon...
sori...
tell me...

z.u.r.a.i.n.e.e said...

its oke..
sy kn mmg jarang cite pr0b sy kt org..
hehehehe

Post a Comment